Nasze produkty

Jakie produkty mogę znaleźć w Naturitas?

Naturitas jest największym sklepem internetowym z produktami naturalnymi, gdzie można znaleźć szeroką gamę produktów, która obejmuje: suplementy diety (witaminy, minerały, aminokwasy, oleje omega, przeciwutleniacze, enzymy trawienne, probiotyki, itp. ), naturalne produkty kosmetyczne (kremy, szampony, żele do kąpieli, farby do włosów, filtry przeciwsłoneczne, środki do pielęgnacji skóry itd.), naturalne produkty dla sportowców (batony energetyczne, suplementy diety, kremy do mięśni itd.), fitoterapia roślinna (kapsułki, olejki eteryczne, kwiaty Bacha itd.) oraz ekologiczne produkty spożywcze dla wszystkich rodzajów diet, nietolerancji i alergii (wegetariańskie, wegańskie, bezglutenowe, bezlaktozowe, bez dodatku cukrów itd.)

Skąd pochodzą produkty?

W Naturitas współpracujemy z producentami i dystrybutorami największych marek produktów naturalnych pochodzących z rolnictwa ekologicznego. Wszystkie nasze zakupy dokonywane są u europejskich dostawców zgodnie z najsurowszymi przepisami zdrowotnymi. Bezpośrednia umowa z producentami pozwala nam zapewnić autentyczność produktów i dłuższą datę ważności.

Nie znalazłeś produktu którego szukałeś?

W Naturitas oferujemy bardzo szeroki wybór produktów naturalnych i codziennie pracujemy nad rozszerzeniem katalogu, integrując nowe marki i nowe referencje. Jeśli nie znajdziesz konkretnego produktu, możesz wysłać wiadomość e-mail na adres info@naturitas.pl.

Ceny i gwarancje

Jakie mogę mieć gwarancje przy zakupie Naturitas?

Aby zagwarantować bezpieczeństwo, niezawodność i legalność Twoich zakupów, posiadamy certyfikat Trusted Shops. Jest to znak jakości przyjęty przez ponad 20.000 sklepów internetowych. Jeśli podczas dokonywania zakupów napotkasz na jakiś problem, a firma Naturitas nie może być za niego odpowiedzialna, firma Trusted Shops zajmie się nim bezpłatnie.

Czy podane ceny zawierają podatek VAT?

Tak, wszystkie ceny, które znajdziesz, zawierają już odpowiedni podatek VAT.

Proces zakupu

Jak kupować?

Jeśli znasz nazwę produktu, zalecamy skorzystanie z wyszukiwarki, znajdziesz go szybciej. Jeśli nie znasz dokładnie produktu, który chcesz, rozpocznij filtrowanie głównych kategorii, które znajdziesz na stronie głównej www.naturitas.pl. Możesz dalej wyszukiwać za pomocą filtrów po lewej stronie, które zobaczysz na liście produktów. Gdy znajdziesz poszukiwany produkt, dodaj go do koszyka. Po znalezieniu w koszyku można kontynuować wyszukiwanie innych produktów lub przejść do płatności klikając na przycisk "Zakończ zakup".

Czy jest jakaś minimalna kwota zakupu?

Nie ma żadnej minimalnej kwoty. W Naturitas możesz kupić co tylko chcesz, niezależnie od całkowitej kwoty, wagi lub ilości. W niektórych przypadkach możemy nie posiadać produktu od producenta i nie będziemy w stanie dostarczyć wszystkich zamówionych sztuk. W takim przypadku pieniądze za niewysłane produkty zostaną Ci zwrócone.

Jak mogę zmienić dane osobowe?

Aby zmodyfikować swoje dane osobowe, należy się zalogować i kliknąć na "Moje konto". Następnie wybierz zakładkę "Dane osobowe", aby zmodyfikować informacje o swoim koncie lub dodać nowy adres.

Jak mogę odzyskać hasło do konta?

Na stronie logowania kliknij na "Nie pamiętasz hasła?". Wyślemy Ci wiadomość z instrukcją, jak bezpiecznie i skutecznie utworzyć nowe hasło. W tym celu konieczne jest zarejestrowanie się, zanim będzie możliwe odzyskanie hasła. Ze względu na ochronę prywatności, nie mamy dostępu do haseł do Konta Użytkownika.

Jak mogę wypisać się z Naturitas?

Możesz w każdej chwili anulować swoje konto Naturitas, wysyłając wiadomość e-mail na adres info@naturitas.pl z prośbą o zamknięcie konta. Anulowanie konta stanie się skuteczne w ciągu kilku godzin, a Ty stracisz swoje dane, jak również historię zamówień. Ze względów bezpieczeństwa operacja ta jest nieodwracalna, a usunięte dane nie mogą być odzyskane.

Jak zrezygnować z subskrypcji newslettera?

Jeśli nie chcesz już otrzymywać biuletynu Naturitas, możesz kliknąć na przycisk na końcu każdego biuletynu. Nie zapomnij, że nie będziesz już otrzymywać naszych wiadomości, porad, ofert i ekskluzywnych rabatów dla użytkowników.

Formy płatności

Jakie formy płatności sa akceptowane?

Oferujemy dwie formy płatności, abyś mógł wybrać tę, która najbardziej Ci odpowiada:

- Karty debetowe i kredytowe: akceptujemy karty Visa, Mastercard i 4B. Płatności są zarządzane przez Adyen, 100% bezpieczną platformę płatniczą. Polecamy tę metodę płatności, ponieważ w przypadku prośby o zwrot produktu, proces ten jest bardziej sprawny i szybszy.

- PayPal: możesz dokonać płatności za pomocą konta Paypal. Opcje płatności pojawią się na końcu procesu zakupu.

Nie ma możliwości zapłaty za to samo zamówienie za pomocą kilku metod płatności.

Wysyłki i dostawy

Jakie są koszty przesyłki?

Koszty wysyłki zależą od wagi zamówienia. Wybierz produkty i sprawdź koszt w ostatnim kroku zakupu.

Czy otrzymam powiadomienie, gdy moje zamówienie zostanie wysłane?

Tak, kiedy wyślemy Twoje zamówienie, otrzymasz e-mail z linkiem od firmy transportowej. W tym linku można dowiedzieć się o statusie przesyłki, jak również o numerze przesyłki.

Kiedy otrzymam moje produkty?

W momencie kiedy wyślemy Twoje zamówienie, otrzymasz e-mail z linkiem od firmy transportowej. W tym linku można dowiedzieć się o statusie przesyłki, jak również o numerze przesyłki.

Gdzie wysyłacie produkty?

Wysyłamy wszędzie w obszarze metropolitalnym.

Co się stanie, jeśli otrzymany produkt jest w złym stanie?

Naturitas oferuje produkty z rolnictwa ekologicznego i bez konserwantów. Zdarza się, że produkty te mogą być w złym stanie, dlatego też Naturitas zobowiązuje się do zastąpienia tych produktów, które zostały dostarczone w złym stanie z przyczyn niezależnych od klienta. Aby rozwiązać problem i nie wysyłać produktu o podobnym stanie, na pewno poprosimy Cię o numer seryjny produktu, jak również zdjęcie, które będziesz musiał wysłać na adres email info@naturitas.pl

Zmiany i anulowania

Jak działa zwrot pieniędzy?

Jeśli produkt nie odpowiada Ci, możesz go zwrócić, w ciągu 14 dni, pod warunkiem, że nie był używany i posiada oryginalne opakowanie. Kwota zostanie Ci zwrócona za pomocą tej samej metody płatności, która została użyta podczas zakupu. Należy wysłać e-mail na adres info@naturitas.pl, podając swoje dane, numer zamówienia i nazwę produktu, który chcesz zwrócić. Skontaktujemy się z Tobą w celu wyjaśnienia procedury. Prosimy nie zwracać produktu bez uprzedniego skontaktowania się z nami. Po dostarczeniu produktu do naszego magazynu dokonamy zwrotu w przeciągu 7 dni.

Co się stanie, jeśli nie będę już chciał mojego zamówienia?

Jeśli anulujesz swoje zamówienie przed jego wysłaniem, zostanie ono unieważnione, a my zwrócimy Ci zapłaconą kwotę. W przypadku anulowania zamówienia lub gdy nie może być ono dostarczone z przyczyn leżących po stronie klienta (przedłużająca się nieobecność, nieprawidłowy adres dostawy, zamówienie nie odebrane w punkcie odbioru ...), po 10 dniach od daty wysłania zamówienia, zostanie ono zwrócone do naszego magazynu. Natychmiast zwrócimy Państwu kwotę pomniejszoną o koszty zwrotu.

Co się stanie, jeśli otrzymany produkt jest w złym stanie?

Naturitas oferuje produkty z rolnictwa ekologicznego i bez konserwantów. Zdarza się, że produkty te mogą być w złym stanie, dlatego też Naturitas zobowiązuje się do zastąpienia tych produktów, które zostały dostarczone w złym stanie z przyczyn niezależnych od klienta. Aby rozwiązać problem i nie wysyłać produktu o podobnym stanie, na pewno poprosimy Cię o numer seryjny produktu, jak również zdjęcie, które będziesz musiał wysłać na adres email info@naturitas.pl

Promocje i zniżki

Promocja na pierwsze zamówienie

Jeśli jest to Twój pierwszy zakup w Naturitas, skorzystaj z rabatu 20zł z kuponem PLNATUNEW! Rabat uzyskasz stosując kupon PLNATUNEW w momencie zakupu. Minimalna kwota zakupu uprawniająca do skorzystania z tej zniżki wynosi 250zł. Nie można łączyć z innymi kuponami. Nie wahaj się zalogować, aby zapoznać się z naszymi nowymi ofertami.

Warunki korzystania z kuponów lub kodów promocyjnych

Kupony lub kody promocyjne nie mogą być akumulowane. Z drugiej strony, zniżki zastosowane do cen produktów zostają zachowane w przypadku wykorzystania kuponu.