Klub Naturitas powstał, aby nagradzać Twoją lojalność Będziesz rozwijać się w naszej społeczności #naturlovers, otrzymasz ekskluzywne korzyści, zniżki na zakupy i... i wiele więcej!

Naturitas Club Zdobywaj punkty za każdym razem, gdy dokonujesz zakupu Złóż zamówienie, a otrzymasz 1 punkt rabatowy za każdą wydaną złotówkę 1 wydana złotówka= 1 punktów

Naturitas Club Otrzymuj dodatkowe punkty za inne czynności Uzupełnij swój profil, zapisz się do newslettera lub oceń produkty w swoim zamówieniu. Za każdą akcję otrzymasz do 50 punktów

Naturitas Club Wykorzystaj punkty przy następnym zamówieniu I... otrzymaj automatyczny rabat podczas składania zamówienia! 100 punktów: 5 zł zniżki

Najczęściej zadawane pytania

Czym jest Program lojalnościowy

Jest to program Naturitas, w którym użytkownicy mogą stać się częścią społeczności i cieszyć się ekskluzywnymi doświadczeniami, korzyściami i rabatami.
Każdy 1zł zakupu jest równoważny 1 punktom.

Jak mogę otrzymać swoje punkty?

Twoje punkty będą rosły w miarę dokonywania zakupów w Naturitas. Każdy 1zł zakupu jest równoważny 1 punktom.
Wypełniając 100% swojego profilu w sekcji formularza rozszerzonego na swoim koncie otrzymasz 50 dodatkowych punktów.
Można również otrzymać 50 dodatkowych punktów za zapisanie się do newslettera Naturitas. A także 20 punktów za każdą pozytywną opinię o zakupach w Trusted Shops!
Przyznawanie punktów będzie zawsze dokonywane za pomocą liczb całkowitych. Oznacza to, że za zakupy od 1 zł do 1,99 zł otrzymasz 1 punktów, za zakupy od 2zł do 2,99zł otrzymasz 2 punktów itd.
Pamiętaj! Punkty naliczane są od całkowitej kwoty zamówienia, bez uwzględnienia kosztów dostawy i innych powiązanych kosztów.

Jak mogę wykorzystać moje punkty?

Twoje punkty są akumulowane w koncie przez okres 6 miesięcy. Po zakończeniu zakupów należy aktywować opcję Punkty rabatowe, aby je zrealizować.

kupon

Pamiętaj, że w punktach możesz zrealizować tylko 25% całkowitej wartości zamówienia. Punkty, których nie wykorzystałeś w swoim zamówieniu, pozostaną dostępne w Twojej koncie do końca okresu ich ważności.
Punkty można zbierać już od pierwszego zakupu w Naturitas.
Twoje punkty będą dostępne w Twojej koncie 24/48 godzin po zrealizowaniu zamówienia. W przypadku punktów zwróconych z powodu wykorzystania ich w anulowanym zamówieniu, będą one ponownie dostępne w ciągu 72 godzin.
Pamiętaj, że punkty możesz zrealizować tylko poprzez aktywację opcji punktów rabatowych podczas procesu zakupowego.

Ile czasu mam na realizację moich punktów?

Punkty zgromadzone za każde zamówienie są ważne przez 6 miesięcy od daty ich uzyskania.. Na 7 dni przed ich wygaśnięciem wyślemy Ci powiadomienie e-mailem, abyś mógł je wykorzystać zanim znikną.

Czy moje punkty są kompatybilne z innymi rabatami Naturitas?

Punkty można wykorzystać na artykuły przecenione i w okresach promocyjnych, ale nie są one zgodne z kuponami rabatowymi. Po zakończeniu zakupów musisz zdecydować, czy wolisz wymienić swoje punkty, czy skorzystać z kuponu rabatowego.
Nawet jeśli zdecydujesz się skorzystać z kuponu rabatowego, cena zakupu zostanie przeliczona na punkty przy kasie.

Co stanie się z moimi punktami, gdy anuluję zamówienie?

Punkty zgromadzone za anulowany zakup zostaną odjęte od Twojej koncie w ciągu 72 godzin.
Jeśli punkty zostały zrealizowane na anulowanym zamówieniu, będą one dostępne w Twojej koncie w ciągu 72 godzin.
W przypadku częściowej rezygnacji, zgromadzone punkty związane ze zwróconym produktem (produktami) zostaną odjęte od Twojej konciei w ciągu 72 godzin. Jeśli punkty zostały zrealizowane w zamówieniu, zostaną one również zwrócone do Twojej koncie proporcjonalnie.

Jak mogę przystąpić do Programu Lojalnościowego?

Staniesz się częścią naszej społeczności #naturlovers tylko poprzez dokonanie zakupu w Naturitas.

Jak mogę zrezygnować z subskrypcji Programu Punktowego?

Aby zrezygnować z subskrypcji [Programu Punktowego], należy wypełnić formularz kontaktowy w sekcji Moje Konto - Baja Programa Puntos. Proces ten może trwać do 72 godzin.
Rezygnacja z programu punktowego jest powiązana z rezygnacją z konta Naturitas.
Po zarządzeniu anulowania, wszystkie zgromadzone przez Ciebie punkty znikną i nie będzie możliwe ich ponowne odzyskanie.

Więcej pytań?

Sprawdź ogólne zasady i warunki programu na https://www.naturitas.pl/tcloyaltypoints